صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر
سرخط خبرها

فروش ۵ هزار بلیت برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر در سینما هویزه مشهد | استقبال کم‌نظیر مشهدی‌ها از بهار سینما

  • کد خبر: ۲۱۲۴۰۴
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
فروش ۵ هزار بلیت برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر در سینما هویزه مشهد | استقبال کم‌نظیر مشهدی‌ها از بهار سینما
سینما هویزه مشهد از قدیم‌الایام محل حضور پرشور مردمی بوده که دوست داشتند فیلم‌های مورد علاقه خود را روی پرده نقره‌ای این سینمای ریشه‌دار ببینند.

به گزارش شهرآرانیوز، از زمان‌های دور مردم از چهارگوشه شهر به این سینمای مرکزی رفت‌وآمد داشته‌اند تاکنون که همچنان سینما هویزه یکی از بزرگ‌ترین پردیس‌های سینمایی شهر بوده و همچنان پذیرای حضور علاقه‌مندان به فیلم و سینماست. این حضور، اما منحصر به فیلم‌های خاص و عامه‌پسند نیست. مردمی که برای تماشای آثار چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر به سینما هویزه آمده بودند بهترین سند برای تائید این مطلب هستند چراکه سینما هویزه یکی از پرمخاطب‌ترین مکان‌های اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بود.

فروش ۵ هزار بلیت برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر در سینما هویزه مشهد | استقبال کم نظیر مشهدی ها از بهار سینما

فروش ۵ هزار بلیت در سینما هویزه

مدیر امور سینمایی خراسان رضوی و مدیر سینما هویزه در همین رابطه به خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر ۵ هزار بلیت در سینما هویزه مشهد فروخته شد و مردم در ۲۴ سانس فیلم‌های جشنواره را تماشا کردند که آمار بسیار خوبی به شمار می‌رود.

احمدرضا بهبهانی توضیح داد: خوب، از این نظر که مردم برای تماشای فیلم‌های جشنواره دست به جیب شده و بلیت خریدند این موضوع ارزشمندی است. آن‌ها با علاقه بسیار پای تماشای فیلم‌های جشنواره که تعداد قابل توجهی از آن‌ها فیلم‌های ارزشمند دفاع مقدسی بودند، نشستند.  

وی در ادامه با بیان اینکه، خود من فکر نمی‌کردم این دوره از جشنواره تا این حد سینما هویزه بلیت بفروشد، افزود: مردم با اشتیاق بلیت‌ها را رزرو می‌کردند. می‌توانم بگویم ظرفیت سالن‌ها در زمان جشنواره تکمیل بود. این نشان‌دهنده اشتیاق حضور مردم برای تماشای فیلم‌های خاص جشنواره است.  

فروش ۵ هزار بلیت برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر در سینما هویزه مشهد | استقبال کم نظیر مشهدی ها از بهار سینما

مردم هنوز هم درخواست اکران فیلم‌های جشنواره را دارند

مدیر امور سینمایی خراسان رضوی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به بازخورد‌های مردم نسبت به اکران این فیلم‌ها اشاره کرد و گفت: باور کنید هنوز هم پیام‌های مردمی را که چک می‌کنم درخواست اکران فیلم‌هایی چون «مجنون»، «احمد»، «قلب رقه» و ... را دارند. آن‌هم بعد از کلی تقدیر و تشکر از اکران در جشنواره. این نشان دهنده حضور پررنگ مردم در دوران جشنواره و علاقه آن‌ها به سینما هویزه به عنوان یک سینمای مرکزی و مهم مشهد است.  

بهبهانی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر یکی از بهترین دوره‌های جشنواره بود که در سینما‌های مشهد به ویژه در سینما هویزه بسیار پرشور برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->